Arttor logo
DOMAIN: HU
GEOIP: US
Wybierz kraj
Česko
Česko
Danmark
Danmark
Österreich
Österreich
Deutschland
Deutschland
España
España
Belgique
Belgique
France
France
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Nederland
Nederland
Polska
Polska
Portugal
Portugal
România
România
Slovensko
Slovensko
Sverige
Sverige
Biztonságos vásárlás
Idosell security badge

Szabályzat

Tartalom

  1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
  2. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ ONLINE ÁRUHÁZBAN
  3. TARTALOMBIZTONSÁG
  4. AZ ELADÁSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI
  5. A TERMÉK FIZETÉSI MÓDJA ÉS FELTÉTELEI
  6. A TERMÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK ÉS ÁTVÉTELÉNEK KÖLTSÉGE, MÓDJA ÉS IDŐJE
  7. TERMÉKPANASZ
  8. BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZ- ÉS KÖVETELEZÉSI ELJÁRÁSOK ÉS AZ ELJÁRÁSHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI SZABÁLYOK
  9. A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK JOGA
  10. VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
  11. MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSI IDŐ ÉS SZÁLLÍTÁSI IDŐ
  12. SZERZŐI JOG
  13. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A www.arttor.hu online áruház törődik a fogyasztói jogokkal. A fogyasztó a fogyasztói jogokról szóló törvényben neki biztosított jogairól nem mondhat le. A fogyasztó számára a fogyasztói jogokról szóló törvényben foglaltaknál kedvezőtlenebb szerződési rendelkezések érvénytelenek, helyettük a fogyasztói jogokról szóló törvény rendelkezései alkalmazandók. A jelen Szabályzat rendelkezései tehát nem zárják ki vagy korlátozzák a kötelező jogszabályi rendelkezések alapján számukra biztosított fogyasztói jogokat, az esetleges kételyeket a fogyasztó érdekében indokolni kell. A jelen Szabályzat és a fenti rendelkezések közötti ellentmondás esetén ezek a rendelkezések az irányadóak és alkalmazandók.

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1 A www.arttor.hu internetes címen elérhető üzletet üzemelteti: Leszek Błahyj ARTTOR Waldemar Błahyj Leszek Błahyj spółka cywilna néven üzleti tevékenységet folytat a gazdasági ügyekért felelős miniszter által vezetett Lengyel Köztársaság Központi Nyilvántartásába és Üzleti Információiba, címmel: üzleti cím és levelezés. Gostkowo 19, 87-148 Łysomice, Lengyelország, NIP-szám: 8792621436 , REGON-szám: 340731016 és Waldemar Błahyj, aki ARTTOR Waldemar Błahyj néven felelős üzleti tevékenységet folytat a lengyelországi köztársasági üzleti és gazdasági törvénykönyvbe gazdasági ügyek, a következővel: üzleti cím és levelezési cím: ul. Gostkowo 19, 87-148 Łysomice, Lengyelország, NIP-szám: 8792621436 , REGON-szám: 340731016 ARTTOR Waldemar Błahyj Leszek Błahyj néven polgári társaság, melynek székhelye és levelezési címe: Toruń. Gostkowo 19, 87-148 Łysomice, Lengyelország, NIP PL: 8792621436 , REGON: 340731016, BDO-szám 000188099, e-mail cím: kapcsolat@arttor.hu , a továbbiakban: "Eladó".

1.2 Az Eladó elektronikus kapcsolattartót jelölt ki a tagállamok hatóságaival, a Bizottsággal és a Digitális Szolgáltatások Tanáccsal való közvetlen kommunikációra : kapcsolat@arttor.hu. Minden Ügyfél ugyanazt a kapcsolattartási pontot használhatja az Eladóval való közvetlen és gyors kommunikációhoz. Írásban is megkeresheti az Eladót az alábbi címen: ul. Gostkowo 19, 87-148 Łysomice, a honlapon található kapcsolatfelvételi űrlapon, vagy a +48 (56) 648 35 55 és +48 608 561 194 telefonszámokon (Üzlet nyitvatartási ideje munkanapokon 8-16 óráig, a szolgáltató által igénybevett díjszabás szerint a vevő által igénybe vett telefonos előfizetés szerint). A kommunikáció lengyel vagy angol nyelven történhet.

1.3 Az Eladó a jelen Szabályzatban foglaltak végrehajtásával összefüggésben az Áruházban kezelt személyes adatok kezelője. A személyes adatok kezelése a Weboldalon közzétett adatvédelmi nyilatkozatban megjelölt célokra, időtartamra és alapelvek alapján történik. Az Áruház használata, beleértve a vásárlást is, önkéntes. Hasonlóképpen, a személyes adatok megadása a Szolgáltatás igénybe vevője vagy az áruházat igénybe vevő Ügyfél által az adatvédelmi szabályzatban megjelölt kivételek (a szerződés megkötése és az Eladó jogszabályi kötelezettségei) mellett önkéntes.

1.4 Minden, az Áruház által kínált terméket vásárló Ügyfél köteles elolvasni a jelen Szabályzat tartalmát.

1.5 A potenciális és jelenlegi Ügyfelek kommunikációjának javítása érdekében javasolt először az Áruház honlapján található megfelelő információs fülek használata.

1.6 Fogalommeghatározások:

1.6.1 MUNKANAP – egy nap hétfőtől péntekig, munkaszüneti napok kivételével.

1.6.2 ÜGYFÉL – (1) cselekvőképes természetes személy, valamint általánosan alkalmazandó rendelkezésekben meghatározott esetekben korlátozottan cselekvőképes természetes személy is; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amely törvényben jogképességet kapott; - aki adásvételi szerződést kötött vagy kötni kíván az Eladóval.

1.6.3 POLGÁRI TÖRVÉNY – a Polgári Törvénykönyvről szóló, 1964. április 23-i törvény (Jogi Közlöny, 1964, 16. szám, 93. tétel, módosításokkal).

1.6.4 TERMÉK – a Webáruházban elérhető ingó dolog, amely a Vásárló és az Eladó között létrejött Adásvételi Szerződés tárgyát képezi.

1.6.5 SZABÁLYZAT – a Webáruház jelen szabályzata.

1.6.6 ÜZLET – az Eladó webáruháza, amely a következő internetes címen érhető el: www.arttor.hu.

1.6.7 ELADÓ – ARTTOR WALDEMAR BŁAHYJ I LESZEK BŁAHYJ SPÓŁKA CYWILNA néven polgári társasági szerződés alapján közösen üzleti tevékenységet folytató polgári társaság partnerei.

1.6.8 ELADÁSI SZERZŐDÉS – a Vásárló és az Eladó között az Áruházban keresztül létrejött vagy megkötött Termékértékesítési szerződés.

1.6.9 FOGYASZTÓI JOGOKRA VONATKOZÓ TÖRVÉNY – 2014. május 30-i törvény a fogyasztók jogairól (Jegyleti Közlöny, 2014, 827. tétel, módosított)

1.6.10 MEGRENDELÉS - a Megrendelő nyomtatványon benyújtott akaratnyilatkozata, amely közvetlenül az Eladóval Termékértékesítési Szerződés megkötésére irányul.

1. 6.11 FOGYASZTÓI JOGOS VÁLLALKOZÓ – a CEIDG nyilvántartásába felvett, vállalkozói státusszal rendelkező természetes személy, aki vállalkozási tevékenysége keretében, de e tevékenység szakmai jellegével nem függ össze, ad le Megrendelést. Ez az állapot csak azokra az ügyfelekre vonatkozik, akiknek szállítási helye vagy bejegyzett székhelye Lengyelországban van.

1.6.12 FOGYASZTÓ – olyan természetes személy Ügyfél, aki az áruházat üzleti vagy szakmai tevékenységével nem közvetlenül összefüggő célokra használja,

ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK AZ ONLINE ÁRUHÁZBAN

2.1 Az alábbi Elektronikus Szolgáltatások érhetők el az Internetes áruházban: Fiók, megrendelőlap és hírlevél.

2.1.1 Fiók – a számla használatára az Ügyfél két egymást követő lépésének elvégzése után van lehetőség – (1) a regisztrációs űrlap kitöltése, (2) a „Fiók regisztráció” mezőre kattintva. A regisztrációs lapon az Ügyfélnek a következő adatokat kell megadnia: vezeték- és vezetéknév/cégnév, bejelentkezési név, cím (utca, ház/lakásszám, irányítószám, város, ország), e-mail cím, elérhetőség telefonszáma és jelszó. A nem fogyasztó Ügyfelek esetében a cégnév és az adóazonosító szám megadása is szükséges.

2.1.1.1 Az elektronikus számlaszolgáltatás határozatlan ideig ingyenes. A Vevő bármikor és indoklás nélkül törölheti a fiókját (lemondhat a fiókról) az Eladónak küldött megfelelő kéréssel, különösen e-mailben a következő címre: kapcsolat@arttor.hu vagy írásban a következő címre: Gostkowo 19, 87-148 Łysomice.

2.1.2 Megrendelőlap – a megrendelőlap használata akkor kezdődik, amikor a Vásárló az első Terméket az Üzletben az elektronikus kosárba helyezi. A Megrendelés a Vásárló által két egymást követő lépés végrehajtását követően kerül feladásra - (1) a Megrendelő űrlap kitöltése után, és (2) a Megrendelőlap kitöltése után az Áruház honlapján a „Megrendelem és fizetés” mezőre kattintás – addig a pillanatig lehetőség van a megadott adatok önálló módosítására (ehhez kövesse az Áruház honlapján elérhető üzeneteket és információkat). A Megrendelőlapon a Megrendelőre vonatkozóan a következő adatokat kell megadnia: vezeték- és vezetéknév/cégnév, cím (utca, ház/lakásszám, irányítószám, település, ország), e-mail cím, elérhetőségi telefonszám és az Adásvételi szerződésre vonatkozó adatok: Termék(ek), Termék(ek) mennyisége, Termék(ek) szállításának helye és módja, fizetési mód. A nem fogyasztó Ügyfelek esetében a cégnév és az adóazonosító szám megadása is szükséges.

2.1.2.1 A Megrendelőlap elektronikus szolgáltatása ingyenes, egyszeri jellegű, és akkor ér véget, amikor a Megrendelés ezen keresztül leadásra kerül, vagy amikor az Ügyfél korábban abbahagyja a Megrendelés azon keresztül történő leadását.

2.1.3 Hírlevél – a hírlevél az Áruház honlapján látható „Hírlevél” fülön azon e-mail cím megadását követően kerül felhasználásra, amelyre a hírlevél későbbi kiadásait küldeni kívánja, és a „Feliratkozás” mezőre kattint. A hírlevélre a megfelelő jelölőnégyzet bejelölésével is feliratkozhat a fiók létrehozása során – a fiók létrehozását követően az Ügyfél feliratkozik a hírlevélre.

2.1.3.1 Az elektronikus hírlevél szolgáltatás határozatlan ideig ingyenes. A Vevő bármikor és indoklás nélkül leiratkozhat a hírlevélről (leiratkozhat a hírlevélről) az Eladóhoz intézett megfelelő kérelmével, különösen e-mailben a következő címre: kapcsolat@arttor.hu vagy írásban az alábbi címre: ARTTOR SC, ul. Gostkowo 19, 87-148 Lysomice, Lengyelország.

2.2 Az Áruház egyes funkciói harmadik felek által biztosított eszközöket és szolgáltatásokat használnak, amelyekre külön feltételek vonatkozhatnak. Például a fizetési átjáró használatával történő fizetéshez el kell fogadnia az azt támogató fizetésfeldolgozó feltételeit. Ezeket külön el kell fogadni, ha a Megrendelő bizonyos harmadik személyek által kínált szolgáltatásokat kívánja igénybe venni.

2.3 Az Eladó gondoskodik arról, hogy az Áruházban kínált Termékekkel kapcsolatos minden vélemény kizárólag az adott Terméket vásárló Vásárlótól származzon. Ebből a célból az Eladó korlátozza a Termékértékelési és véleményezési űrlaphoz való hozzáférést azáltal, hogy az e tekintetben fennálló felelősséget a TrustedShops , az eKomi és a ZaufaneOpinieCeneo portálokra ruházza át , amelyek az Eladó nevében gyűjtik és ellenőrzik az Ügyfél értékeléseit, az Áruház webhelyén közzétett adatvédelmi szabályzatban meghatározott feltételek szerint. Az Eladó arra ösztönzi Önt, hogy ismerkedjen meg adatvédelmi szabályzatával és a megjelölt jogalanyok weboldalain elérhető belső adatvédelmi szabályzataival.

2.4 Az Áruház működése során nem alkalmaz automatizált döntéshozatalt. Alternatív megoldásként az Áruház alkalmazhat profilalkotást direkt marketing célokra, de az ennek alapján az Eladó által hozott döntések nem vonatkoznak szerződéskötésre vagy annak megtagadására, illetve az elektronikus szolgáltatások igénybevételének lehetőségére. A profilalkotás alkalmazásának hatása lehet például egy adott személynek kedvezmény megadása, kedvezménykód küldése, olyan termékajánlat küldése, amely megfelelhet az adott személy érdeklődésének, preferenciáinak, vagy a normál ajánlathoz képest jobb feltételeket javasol. A profilalkotás ellenére az adott személy szabadon dönti el, hogy az így kapott kedvezményt, vagy jobb feltételeket kíván-e igénybe venni és vásárolni.

2.5 A Szolgáltató által használt informatikai rendszerrel való együttműködéshez szükséges műszaki követelmények: (1) számítógép, laptop vagy egyéb internet hozzáféréssel rendelkező multimédiás eszköz; (2) hozzáférés az e-mailekhez; (3) Internetböngésző: Mozilla Firefox 17.0 vagy újabb vagy Internet Explorer 10.0 vagy újabb, Opera 12.0 vagy újabb, Google Chrome 23.0. és újabb, Safari 5.0 és újabb, Microsoft Edge 25.10586.0.0 és újabb; (4) javasolt minimális képernyőfelbontás: 1024x768; (5) Cookie-k és Javascript támogatás engedélyezése a webböngészőben .

2.6 A Vásárló köteles az Áruházat a jogszabályoknak és a helyes gyakorlatnak megfelelő módon használni, figyelembe véve az Eladó és harmadik felek személyiségi jogainak és szerzői jogainak, valamint szellemi tulajdonának tiszteletben tartását. Az Ügyfél köteles a tényállásnak megfelelő adatokat megadni. 2.7 Panasztételi eljárás elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban:

2.7.1 Az Eladó elektronikus szolgáltatásnyújtásával kapcsolatos panaszokat, valamint az Áruház működésével kapcsolatos egyéb panaszokat (kivéve a Szabályzat 6. pontjában megjelölt Termékreklamációs eljárást) a Szolgáltatás igénybevevője nyújthat be, pl.

2.7.2 írásban a következő címre: ARTTOR SC, ul. Gostkowo 19, 87-148 Lysomice, Lengyelország;

2.7.3 elektronikus formában, e-mailben a következő címre: kapcsolat@arttor.hu;

2.7.4 telefonon: +48 (56) 648 35 55 7.00 órától 15.00 óráig.

2.7.5 Javasoljuk, hogy az Ügyfél a panasz leírásában a következőket adja meg: (1) a panasz tárgyával kapcsolatos információk és körülmények, különösen a szabálytalanság típusa és időpontja; (2) Ügyfél kérései; és (3) a panaszt benyújtó elérhetőségeit – ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Eladó általi feldolgozását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlások formájában jelennek meg, és nem befolyásolják az ajánlott panaszleírás mellőzésével benyújtott panaszok eredményességét.

2.7.6 Az Eladó az Áruház műszaki működésével kapcsolatos panaszra haladéktalanul, de legkésőbb annak benyújtásától számított 14 naptári napon belül válaszol.

TARTALOMBIZTONSÁG

3.1 Az ügyfeleknek tilos olyan tartalmat szolgáltatniuk, amely illegális vagy más módon nem egyeztethető össze a Szabályzattal. Ilyen tartalom többek között olyan tartalom, amely:

3.1.1 nem egyeztethető össze az Áruház tárgyával – a nyilatkozatoknak az Áruházban megjelenő tartalomra, azaz a kínált termékekkel és azok használatával kapcsolatos kérdésekre kell vonatkozniuk;

3.1.2 az Áruház működésével kapcsolatos technikai kérdéseket érinti – a technikai kérdéseket az Ügyfélnek elektronikus úton kell bejelentenie az Áruház e-mail címére;

3.1.3 nem tartalmaznak más webhelyekre vagy fájlokra mutató hivatkozásokat;

3.1.4 jogosulatlan reklámozási, promóciós és marketing tevékenységek végzésére szolgálnak, különösen hirdetések elhelyezésével, termékek, szolgáltatások, projektek és kollekciók értékesítésével és reklámozásával.

3.1.5 törvény által tiltott tevékenységek végzésére szolgálnak, pl.

3.1.6 erőszakra buzdít vagy elnéz minden élőlény ellen, beleértve az állatokat is;

3.1.7 támogat minden fasiszta vagy más totalitárius államrendszert;

3.1.8 gyűlöletet vagy veszélyes viselkedést szít vagy elnéz;

3.1.9 rágalmaz vagy sérteget, vagy bármilyen módon sérti harmadik felek jogait;

3.1.10 trágár vagy más sértő tartalmat tartalmaznak;

3.1.11 bármely más módon megsérti az érvényes jogrendet vagy a jó szokásokat.

3.2 A fenti irányelvek megsértése esetén az Eladó fenntartja a jogot az ilyen tartalmak moderálására és eltávolítására a közzétevő tájékoztatása nélkül. A fent megjelölt tartalomnak az Áruházban történő bármilyen formában történő közzététele a jelen Szabályzatban foglalt következményekkel jár, ideértve a fiók törlését is az Áruházból, vagy akár az ott történő vásárlás megakadályozását is.

3.3 Az a Vásárló, aki úgy ítéli meg, hogy az Áruház bizonyos tartalmai illegálisak vagy nem felelnek meg a Szabályzatnak, erről bejelentést tehet az Áruház felé. Az ilyen jelentést elektronikusan kell benyújtani, és tartalmaznia kell a konkrét tartalmat, az eltávolításra vonatkozó érveket, valamint a bejelentő fél adatait, amelyek lehetővé teszik az azonosítást. Az anonim fellebbezéseket nem vesszük figyelembe.

3.4 A jelentkezéseket a beérkezéstől számított 14 napon belül elbíráljuk. A pályázó visszaigazolást kap a pályázat átvételéről. Az Eladó a meghozott döntéséről a Vevőt elektronikusan vagy írásban értesíti.

3.5 Az Eladó döntése kiterjedhet a tartalom eltávolítására vagy az Áruházban való elhagyására.

3.6 Az Eladó döntése ellen a Felek az eltávolítási indoklás kézhezvételétől számított 14 napon belül fellebbezéssel élhetnek. A fellebbezéssel kapcsolatos döntés jogerős.

AZ ELADÁSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉNEK FELTÉTELEI

4.1 Az adásvételi szerződés megkötésére a Vevő és az Eladó között azután kerül sor, hogy a Vásárló a Megrendelőlap segítségével az Áruházban megrendelt.

4.2 Az Áruház weboldalán megjelenített Termék ára az Ügyfél választásának megfelelően lengyel zlotyban (PLN), euróban (EUR) vagy angol fontban (GBP) értendő, és tartalmazza az adókat. A Megrendelő a Megrendelés tárgyát képező Termék áfával együtt teljes áráról, valamint a szállítási költségekről (beleértve a szállítási, szállítási és postai költségeket) és egyéb költségekről, valamint ha ezek összege nem határozható meg - fizetési kötelezettségéről a Megrendelés leadásakor, ideértve azt is, amikor a Vásárló kifejezi akaratát az Adásvételi szerződésben foglaltakhoz, az Áruház honlapján értesül.

4.3 Adásvételi szerződés megkötésének eljárása az Áruházban a Megrendelőlap segítségével

4.3.1 Az adásvételi szerződés megkötésére a Vásárló és az Eladó között azt követően kerül sor, hogy a Vásárló leadta a Megrendelést az Áruházban.

4.3.2 Alternatív megoldásként az Áruház lehetővé teszi a Megrendelések leadását anélkül, hogy regisztrálnia kellene és be kellene jelentkeznie az Áruházba. Ennek érdekében a Megrendelő köteles a Megrendelés folyamata során minden alkalommal elektronikus űrlapot kitölteni az azonosításához, valamint az adásvételi szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges adatok megadásával (vezetéknév, e-mail cím, telefonszám, szállítási cím). A Megrendelő köteles elfogadni a jelen Szabályzatot a személyes adatok Megrendelés céljára történő kezeléséhez hozzájáruló nyilatkozatával együtt.

4.3.3 A Megrendelés leadását követően az Eladó haladéktalanul visszaigazolja annak átvételét, és egyidejűleg a Megrendelést végrehajtásra fogadja. A Megrendelés átvételének és végrehajtásra történő elfogadásának visszaigazolása az Eladó által a Megrendelőnek a Megrendelés leadásakor megadott e-mail címére megfelelő e-mail üzenettel történik, amely tartalmazza legalább az Eladó nyilatkozatát a Megrendelés átvételéről és annak végrehajtásra történő elfogadásáról, valamint az adásvételi szerződés megkötéséről szóló visszaigazolást. A fenti e-mail üzenet Ügyfél általi kézhezvételét követően adásvételi szerződés jön létre a Vevő és az Eladó között.

4.4 A megkötött Adásvételi Szerződés tartalmát rögzítjük, biztosítjuk és a Vásárló rendelkezésére bocsátjuk (1) jelen Szabályzatnak az Áruház honlapján történő elérhetővé tételével és (2) a Vásárlónak küldött e-mail üzenettel. Az Adásvételi Szerződés tartalma az Eladó informatikai rendszerében további rögzítésre és biztosításra kerül.

A TERMÉK FIZETÉSI MÓDJA ÉS FELTÉTELEI

5.1 Az Eladó az alábbi fizetési módokat biztosítja a Vevőnek az Adásvételi Szerződés alapján:

5.1.1 Fizetés utánvéttel a küldemény átvételekor.

5.1.2 Fizetés átutalással az Eladó bankszámlájára.

5.1.3 Elektronikus fizetés és kártyás fizetés a PayU.pl, PayPal.com, TPay.com oldalakon keresztül – az aktuális lehetséges fizetési módok az Online Áruház honlapján a fizetési módokra vonatkozó információs lapon és a http://www.payu.pl, https://www.paypal.com/pl/, https://tpay.com/ weboldalon találhatók.

5.1.3.1 Az elektronikus fizetési és fizetési kártyás tranzakciók elszámolása az Ügyfél választása szerint történik a PayU.pl, a PayPal.com vagy a TPay.com oldalon. Az elektronikus fizetést és a fizetési kártyát kezelik:

5.1.3.1.1 PayU.pl – PayU SA társaság, amelynek székhelye Poznań (székhelye: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), bekerült az Országos Bírósági Nyilvántartásba 0000274399 számon 4 000 000 PLN tőke teljes mértékben befizetve, adóazonosító szám (NIP): 779-23-08-495.

PayPal (Europe) S.A. nevű cég. rl . & Cie , SCA, 5th Floor 22–24 Boulevard Royal , L-2449, Luxembourg .

5.1.3.1.3 TPay.com – Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna (korábban Brachia Sp. J.), székhelye: Poznań (székhelye: Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań), bekerült az Országos Bírósági Nyilvántartásba 0,20, 30. szám alatt a Poznańi Kerületi Bíróság - Nowe Miasto és Wilda Poznań-i iratai, 4 798 500,00 PLN alaptőke, teljesen befizetve, adóazonosító szám (NIP): 7773061579.

5.2 Fizetési határidő:

5.2.1 Ha a Megrendelő banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy kártyás fizetést választ, úgy az adásvételi szerződés megkötésétől számított 7 naptári napon belül köteles a fizetést teljesíteni.

5.2.2 Ha a Megrendelő a küldemény átvételekor utánvétes fizetést választja, a fizetést a küldemény átvételekor köteles teljesíteni.

A TERMÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK ÉS ÁTVÉTELÉNEK KÖLTSÉGE, MÓDJA ÉS IDŐJE

6.1 A termék Vásárló részére történő átadása fizetésköteles, hacsak az Adásvételi Szerződés másként nem rendelkezik. A Termék szállítási költsége (beleértve a szállítási, szállítási és postai díjakat is) a Vásárló részére az Áruház honlapján a szállítási költségekre vonatkozó információs fülön, valamint a Megrendelés leadása során kerül feltüntetésre, ideértve azt is, amikor a Vásárló kifejezi az Adásvételi szerződésben vállalt kötelezettségét. 6.2 A Termék Ügyfél általi személyes átvétele ingyenes.

6.3 Az Eladó a Termék szállításának vagy átvételének következő módozatait biztosítja a Vevőnek:

6.3.1 Futáros küldemény, utánvétes futár küldemény .

6.3.2 Raklap szállítás.

6.3.3 A személyes átvétel a következő címen érhető el: Gostkowo 19, 87-148 Łysomice – munkanapokon, 8:00 és 16:00 óra között.

6.4 A Termék Vásárló részére történő szállítási ideje legfeljebb 20 Munkanap, kivéve, ha a Termék leírásában vagy a Megrendelés leadásakor ennél rövidebb határidő nincs megadva. Eltérő szállítási határidővel rendelkező Termékek esetén a szállítási határidő a megadott leghosszabb dátum, amely azonban nem haladhatja meg a 20 munkanapot. A Termék Vásárló részére történő szállítási időszakának kezdete az alábbiak szerint számít:

6.4.1 Ha a Vevő a banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy fizetési kártyával történő fizetést választja - az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján történő jóváírás napjától.

6.4.2 Ha a Vevő az utánvétes fizetést választja – az Adásvételi Szerződés megkötésének napjától.

6.4.3 A Termék Vásárlóhoz történő szállítási ideje a következőkből áll:

6.4.3.1 Megrendelés Eladó általi teljesítési ideje – munkanapokban meghatározott. Ez az az idő, amely alatt az Eladó vállalja, hogy az árut felkészíti a Vevő részére történő kiszállításra, vagy a Terméket a Vásárlóhoz szállítja. A rendelés teljesítésének időpontjáról az Eladó a Termékkártyán tájékoztatja a Vevőt. 6.4.3.2 Ha a Vevő az elektronikus fizetést vagy a kártyás fizetést választja - az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján történő jóváírás napjától. 6.4.3.3 Termék szállítási idő – munkanapokban megadva. Ez az az idő, amelyen belül a fuvarozó a Terméket a Vevőhöz szállítja. A Vásárló a Termék szállítási idejéről a Termékkártyán, valamint a „Szállítás” fülön kap tájékoztatást.

6.5 A Termék Vásárló általi átvételének határideje – ha a Vevő a Termék személyes átvételét választja, a Termék 5 munkanapon belül készen áll a Vevő általi átvételre, kivéve, ha a Termék leírásában vagy a Megrendelés leadásakor ennél rövidebb időtartam van feltüntetve. Az eltérő átvételi határidővel rendelkező Termékek esetében az átvételi készenlét időpontja a megadott leghosszabb dátum, amely azonban nem haladhatja meg az 5 Munkanapot. Az Eladó a Termék átvételi készenlétéről a Vevőt további tájékoztatásban részesíti. A Termék Ügyfél általi átvételre való készenléti időszakának kezdete az alábbiak szerint számít:

6.5.1 Ha a Vásárló banki átutalással, elektronikus fizetéssel vagy fizetési kártyával fizet - az Eladó bankszámláján vagy elszámolási számláján történő jóváírás napjától.

6.6 Abban az esetben, ha a Megrendelés tárgyát képező Termékek a raktárban, az Eladó beszállítóinál vagy egyéb okból nem állnak rendelkezésre, és a Vevő megrendelésének teljesítése lehetetlen, az Eladó erről a tényről a Megrendelőt legkésőbb a megrendeléstől számított 14 (tizennégy) napon belül értesíti. Ilyen esetben a Megrendelőnek jogában áll eldönteni, hogy hozzájárul-e a Megrendelésnek az Eladó által javasolt határidőn belüli teljesítéséhez, vagy eláll a szerződéstől. Amennyiben a Megrendelés fent említett egy részének teljesítése nem lehetséges, a Megrendelőt tájékoztatni kell a Megrendelés állapotáról, és dönteni kell a teljesítésének módjáról. A vásárló a következők közül választhat:

6.6.1 részleges teljesítés - ha a Vevő ezt az opciót választja, a Megrendelés csak a rendelkezésre álló Termékekre vonatkozóan teljesül;

6.6.2 a teljes Megrendelés törlése (visszavonás).

6.6.3 A szerződéstől való elállás esetén az Eladó visszatéríti a Vevőnek a kifizetett összeget. Az értesítést a Megrendelő által a Megrendelésben vagy regisztrációs lapon megadott e-mail címre küldjük. Ha az értesítéstől számított 7 (hét) napon belül nem születik döntés, a Megrendelés a nem elérhető Termékek részében törlésre kerül.

TERMÉKPANASZ

7.1 Az Eladó Vásárlóval szembeni felelősségének alapját és terjedelmét abban az esetben, ha az eladott Termék fizikai vagy jogi hibája van (szavatosság), az általánosan alkalmazandó jogszabályok, így különösen a Ptk.

7.2 Az Eladó köteles a Terméket a szerződésben foglaltaknak megfelelően, hibamentesen leszállítani és a megállapodás szerinti szolgáltatásokat megfelelően teljesíteni. Az Eladó Termékhiba esetén fennálló felelősségére és a Vevő jogaira vonatkozó részletes információk az Áruház honlapján a reklamációkkal kapcsolatos információk fülön találhatók.

7.3 Az Eladó felelősséggel tartozik az árunak a szállítás időpontjában fennálló szerződésszerű hibáiért, amelyek az időponttól számított két éven belül kiderültek, kivéve, ha a Terméknek az Eladó, jogelődjei vagy a nevében eljáró személyek által meghatározott eltarthatósági ideje hosszabb. Vélhető , hogy az árunak a termék leszállításától számított két éven belül nyilvánvalóvá vált szerződésszerű hiánya a termék átadása időpontjában fennállt, kivéve, ha ennek ellenkezője bizonyított, vagy ez a vélelem nem egyeztethető össze az áru természetével vagy az áru szerződésszerű nem megfelelőségének természetével. 7.4 Ha a Termék nem felel meg a szerződésnek, a Megrendelő kérheti annak kijavítását vagy kicserélését. Az Eladó az árut kicserélheti, ha a Vásárló a kijavítást kérte, vagy ha a Vásárló a kicserélést kérte, csak abban az esetben, ha az áru szerződésszerűségének biztosítása a Vásárló által eredetileg választott módon lehetetlen vagy túlzott költséget igényelne. Ha a kijavítás és a kicserélés lehetetlen vagy túlzott költséget jelentene a vállalkozónak, megtagadhatja az áru szerződésszerűvé tételét. Ebben az esetben a Megrendelő árleszállításról vagy a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot tehet.

7.5 A Megrendelő árleszállításról vagy a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozatot, ha a Termék szerződésellenes, csak akkor nyújthat be, ha:

7.5.1 Az Eladó megtagadta a Termék szerződésszerűvé tételét;

7.5.2 Az Eladó nem hozta a Terméket a szerződésnek megfelelővé;

7.5.3 a Termék szerződésszerűtlensége annak ellenére is fennáll, hogy az Eladó megpróbálja a Terméket szerződésszerűvé tenni;

7.5.4 a Termék szerződésszerűtlensége olyan jelentős, hogy az azonnali árcsökkentést vagy a szerződéstől való elállást indokolja;

7.5.5 az Eladó nyilatkozatából vagy a körülményekből egyértelműen kitűnik, hogy a Terméket ésszerű időn belül, vagy a Vevő túlzott kellemetlensége nélkül nem hozza szerződésszerűvé.

7.6 Az Eladó köteles az árut ésszerű időn belül kijavítani vagy kicserélni attól a pillanattól számítva, amikor a Vásárló a szerződésszerűtlenségről tájékoztatta, és anélkül, hogy a Vásárlót túlzottan kellemetlenné tenné, figyelembe véve az áru jellegét és azt a célt, amelyre a Vevő azt megvásárolta. A javítás vagy csere költségeit, beleértve különösen a postaköltséget, a szállítást, a munkadíjat és az anyagköltségeket, az Eladó viseli. Utánvéttel feladott csomagokat az Eladó nem fogad el.

7.7 A Vásárló a szerződéstől való elállás esetén köteles a terméket az Eladó költségére haladéktalanul visszaküldeni az Eladónak. Az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az áru kézhezvételétől vagy a visszaküldés igazolásától számított 14 napon belül visszatéríti az árat a Vevőnek a Vásárló által alkalmazott fizetési móddal, kivéve, ha a Vevő más, számára költséget nem jelentő visszatérítési módhoz kifejezetten hozzájárult.

7.8 Az Ügyfél panaszt nyújthat be, például:

7.8.1 írásban a következő címre: ARTTOR SC, ul. Gostkowo 19, 87-148 Lysomice, Lengyelország;

7.8.2 elektronikus formában e-mailben a következő címre: kapcsolat@arttor.hu;

7.8.3 telefonon: +48 (56) 648 35 55 7.00 és 15.00 óra között.

7.9 Javasoljuk, hogy a Vevő a reklamáció leírásában a következőket adja meg: (1) a panasz tárgyával kapcsolatos információkat és körülményeket, különösen a hiba típusát és időpontját; (2) a Termék adásvételi szerződéssel való összhangba hozásának módja iránti kérelem, árleszállításra vagy az Adásvételi Szerződéstől való elállásra vonatkozó nyilatkozat; és (3) a panaszt benyújtó elérhetőségeit – ez megkönnyíti és felgyorsítja a panasz Eladó általi feldolgozását. Az előző mondatban meghatározott követelmények csak ajánlások formájában jelennek meg, és nem befolyásolják az ajánlott panaszleírás mellőzésével benyújtott panaszok eredményességét.

7.10 Az Eladó a Vevő panaszára haladéktalanul, de legkésőbb annak benyújtásától számított 14 naptári napon belül válaszol. Ha a fogyasztó Vásárló a termék kicserélését vagy a hiba elhárítását kérte, vagy árleszállításról nyilatkozott, megjelölve az árcsökkentés mértékét, és az Eladó erre 14 naptári napon belül nem válaszolt, úgy a kérelmet megalapozottnak kell tekinteni.

7.11 A szavatossági jogokat gyakorló Ügyfél köteles a hibás Terméket a következő címre leszállítani: Gostkowo 19, 87-148 Łysomice. Fogyasztó Vásárló esetén a Termék szállítási költsége az Eladót terheli, nem fogyasztó Vásárló esetén a kiszállítás költsége a Vásárlót terheli. Ha a Termék típusa vagy beszerelésének módja miatt a Termék Vásárló általi kiszállítása túlzottan megnehezítené, a Vásárló köteles a Terméket a Termék telephelyén az Eladó rendelkezésére bocsátani.

7. 12 A Megrendelő köteles a Terméket a fuvarozótól történő átvételkor alaposan ellenőrizni. A Termék Vevőhöz történő szállításából eredő bármilyen hibát haladéktalanul, de legkésőbb a küldemény kézhezvételétől számított 7 napon belül jelenteni kell, hogy az Eladó panaszt tudjon benyújtani a fuvarozónál.

BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZ- ÉS KÖVETELEZÉSI ELJÁRÁSOK ÉS AZ ELJÁRÁSHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉSI SZABÁLYOK

8.1 A fogyasztó fogyasztó Ügyfél peren kívüli panaszkezelési és igényérvényesítési lehetőségeiről, valamint az ezekhez az eljárásokhoz való hozzáférés szabályairól részletes tájékoztatás a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján érhető el: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_ph.

8.2 A Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal elnökénél is van kapcsolattartási pont (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl vagy írásos cím: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varsó), amelynek feladata többek között a fogyasztói jogviták megoldása.

8.3 A fogyasztó a következő példákkal rendelkezik a panaszok peren kívüli kezelésének és a követelések érvényesítésének lehetőségeire: (1) vitarendezési kérelem egy állandó fogyasztói választottbírósághoz (további információ a http://www.spsk.wiih.org.pl weboldalon) az Eladó telephelye és (3) a kerületi (települési) fogyasztóvédelmi ombudsman vagy olyan társadalmi szervezet segítsége, amelynek jogszabályi feladatai közé tartozik a fogyasztóvédelem (beleértve a Fogyasztók Szövetségét, a Lengyel Fogyasztók Egyesületét, a tanácsadás többek között a porad@dlakonsumentow.pl e-mail címen és a 8020-as fogyasztói 8020-as telefonszámon). 0-tól 18:00-ig, csatlakozási díj az üzemeltetői tarifa szerint).

8.4 A fogyasztók és kereskedők közötti uniós szintű online vitarendezési platform (ODR platform) elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr címen. Az ODR platform egy interaktív és többnyelvű weboldal egyablakos ügyintézéssel fogyasztók és vállalkozók számára, akik online adásvételi szerződésből vagy szolgáltatási szerződésből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos vitáik peren kívüli rendezésére törekszenek (további információ a platform honlapján vagy a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján: https://uokik.gov_kons/sporckapie.

A SZERZŐDÉS ELÁLLÁSÁNAK JOGA

9.1 A távollévők között kötött szerződést kötött fogyasztó 30 naptári napon belül indoklás és költség felmerülése nélkül elállhat attól a pontban meghatározott költségek kivételével. 8.8 Szabályzat. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozatot annak lejárta előtt elküldeni. A szerződéstől való elállási nyilatkozat benyújtható, például:

9.1.1 A Szerződéstől való elállási nyilatkozat benyújtásával és kitöltésével, az online áruház Vevőpultjában a Visszaküldések fülön található visszaküldési űrlapon keresztül;

9.2 A Megrendelő az elállási jog gyakorlása érdekében köteles az Eladót a jelen szerződéstől való elállási döntéséről egyértelmű nyilatkozattal (például postán, faxon vagy e-mailben küldött levélben) tájékoztatni. A szerződéstől való elállási határidő betartásához elegendő, ha a Megrendelő a szerződéstől való elállási jogának gyakorlásáról tájékoztatást küld az elállási határidő lejárta előtt.

9.3 A visszaküldési eljárással kapcsolatos minden információ a „Szerződéstől való elállás” fülön található.

9.4 A szerződéstől való elállás határideje:

9.4.1 Olyan szerződés esetén, amely alapján az Eladó a Terméket leszállítja, és köteles átruházni a tulajdonjogát (pl. Adásvételi szerződés) – attól a pillanattól kezdve, amikor a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozón kívüli harmadik személy a Terméket birtokba veszi, és olyan szerződés esetén, amely: (1) több Termékre vonatkozik, amelyeket külön-külön, tételesen vagy részenként szállítanak ki (a termék kiszereléséből, vagy részekből) a Termékek rendszeres szállítása meghatározott ideig – az első Termék birtokbavételétől számítva;

9.4.2 Egyéb szerződések esetén – a szerződéskötés napjától.

9.5 A távollevők között kötött szerződéstől való elállás esetén a szerződést meg nem kötöttnek kell tekinteni.

9.6 Az Eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó szerződéstől való elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszatéríteni a fogyasztónak az általa teljesített valamennyi fizetést, ideértve a Termék kiszállításának költségeit is (kivéve a Vásárló által az Áruházban elérhető legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módból eredő többletköltségeket). Az eladó a fogyasztó által használt fizetési móddal megegyező fizetési móddal téríti vissza a fizetést, kivéve, ha a fogyasztó más, számára költségmentes visszatérítési módhoz kifejezetten hozzájárult. Ha az Eladó nem ajánlotta fel, hogy a Terméket a Fogyasztótól maga veszi át, a Termék visszavételéig visszatarthatja a fogyasztótól kapott fizetések visszatérítését.

9.7 A Fogyasztó köteles a Terméket haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállásától számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az Eladónak, vagy az Eladó által az átvételre meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha az Eladó felajánlotta a Termék átvételét. A határidő betartásához elegendő a Terméket annak lejárata előtt visszaküldeni. A fogyasztó a terméket a következő címre küldheti vissza: Arttor sc , Gostkowo 19, 87-148 Łysomice.

9.8 A Fogyasztó felelősséggel tartozik a Termék értékének minden olyan csökkenéséért, amely a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó használatból ered.

9.9 A fogyasztó szerződéstől való elállásával kapcsolatos lehetséges költségek, amelyeket a fogyasztó köteles viselni:

9.9.1 Amennyiben a Fogyasztó a Webáruházban elérhető legolcsóbb szokásos kézbesítési módtól eltérő terméket választott, az Eladó nem köteles a fogyasztót terhelő többletköltséget megtéríteni.

9.9.2 A Termék visszaküldésének közvetlen költségei a fogyasztót terhelik. A megvásárolt termékek fizetett visszaküldési címke használatával történő visszaküldésének lehetőségével a Fogyasztó vállalja, hogy viseli a címke előállításával kapcsolatos költségeket. A fizetett visszáru címkék előállításának részletes szabályait és költségeit a „Szerződéstől való elállás” fülön ismertetjük.

9.9.3 Olyan szolgáltatásnak minősülő Termék esetében, amelynek teljesítése - a fogyasztó kifejezett kérésére - a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, a szerződéstől való elállási jogot gyakorló fogyasztó az elállási határidő lejártáig köteles a nyújtott szolgáltatásokért fizetni. A fizetés mértéke a nyújtott szolgáltatás terjedelmével arányosan kerül kiszámításra, figyelembe véve a szerződésben vállalt árat vagy ellenszolgáltatást. Ha az ár vagy a díjazás túl magas, ennek az összegnek az alapja a nyújtott szolgáltatás piaci értéke.

9.10 A távollevők között kötött szerződéstől való elállás joga nem illeti meg a fogyasztót az alábbi szerződésekkel kapcsolatban:

9.10.1 (1) pontja szerinti szolgáltatásnyújtás esetén, ha az Eladó a szolgáltatást teljes körűen teljesítette a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával, akit a teljesítés megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy az Eladó a szolgáltatás teljesítését követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát; (2) ha a rendelkezés tárgya nem előre gyártott, a fogyasztó specifikációi szerint gyártott vagy egyéni szükségleteinek kielégítésére szánt Termék; (3) ha a rendelkezés tárgyát olyan Termékek képezik, amelyek jellegüknél fogva a kiszállítást követően elválaszthatatlanul kapcsolódnak más árukhoz.

VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

10.1 A Szabályzat jelen pontja és az abban foglalt rendelkezések csak azon Ügyfelekre vonatkoznak, akik nem fogyasztók.

10.2 Az Eladó jogosult a fogyasztónak nem minősülő Ügyféllel kötött Adásvételi Szerződéstől annak megkötésétől számított 14 naptári napon belül elállni. Az Adásvételi Szerződéstől való elállás ebben az esetben indoklás nélkül is megtörténhet, és a nem fogyasztó Vásárló részéről semmilyen igényt nem támaszt az Eladóval szemben.

10.3 A szerződéstől való elállás joga a vállalkozási tevékenységükhöz közvetlenül kapcsolódó szerződést kötő természetes személyeket is megilleti, ha a jelen szerződés tartalmából az következik, hogy az ezen személyek számára nem szakmai jellegű a Kbt. 556. (4) bekezdése alapján. Más vállalkozóknak nincs joguk elállni a szerződéstől.

10.4 Nem fogyasztó Vásárló esetén az Eladónak jogában áll korlátozni az elérhető fizetési módokat, ideértve részben vagy egészben előtörlesztést is, függetlenül a Vevő által választott fizetési módtól és az Adásvételi Szerződés megkötésének tényétől.

10.5 Amikor az Eladó a Terméket a fuvarozónak átadja, a Termékkel járó előnyök és terhek, valamint a Termék véletlen elvesztésének vagy károsodásának kockázata átszáll a nem fogyasztóra. Ebben az esetben az Eladó nem vállal felelősséget a Termékben a szállításra történő átvételtől a Vevőnek történő átadásig bekövetkező veszteségért, hiányért vagy sérülésért, illetve a küldemény szállításának késedelméért.

10.6 Amennyiben a Termék fuvarozón keresztül kerül megküldésre a Vevőnek, a nem fogyasztó Ügyfél köteles a küldeményt az ilyen típusú küldeményeknél szokásos időben és módon megvizsgálni. Ha megállapítja, hogy a Termék a szállítás során elveszett vagy megsérült, köteles minden szükséges intézkedést megtenni a fuvarozó felelősségének megállapítása érdekében.

10.7 Az Art. 558. § 1. §-a alapján az Eladónak a Termékre vonatkozó jótállási felelőssége nem fogyasztóval szemben kizárt.

10.8 Nem fogyasztó Vásárló esetén az Eladó az elektronikus szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést azonnali hatállyal, indoklás nélkül felmondhatja a Vevőnek küldött megfelelő nyilatkozattal.

10.9 Az Eladó felelőssége a fogyasztónak nem minősülő Vevővel szemben, annak jogalapjától függetlenül, - mind egy igény keretében, mind az összes követelés tekintetében összesen - az Adásvételi Szerződés szerinti kifizetett ár és a szállítási költségek összegére korlátozódik, de legfeljebb ezer zloty összegre. Az Eladó a nem fogyasztó Vásárlóval szemben csak a szerződéskötéskor előre látható tipikus károkért felel, a nem fogyasztó Vásárlóval szemben az elmaradt haszonért.

10.10 Az Eladó és a nem fogyasztó Ügyfél között felmerülő vitákat az Eladó székhelye szerint illetékes bíróság elé kell terjeszteni.

MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSI IDŐ ÉS SZÁLLÍTÁSI IDŐ

11.1 A megrendelés Eladó általi elkészítésének és teljesítésének ideje a Vevő által kiválasztott terméktől függ, és az alábbiak szerint alakul:

11.1.1 Vászonképek és keretes festmények esetén – 1 munkanap.

11.1.2 Üvegre festett festmények esetén – 5 munkanap.

11.1.3 Faliórák esetében – 4 munkanap.

11.2 A becsült szállítási idő minden fuvarozó esetében hasonló, és körülbelül:

1 1.2.1 Lengyelországon belüli szállítás esetén 1-2 munkanap

11.2.2 Lengyelországon kívüli szállítás esetén 2-6 munkanap

11.3 A megrendelés teljes feldolgozási ideje tehát a megrendelés elkészítésének és teljesítésének, valamint a kiválasztott futárcég által a Vevőhöz történő eljuttatásának teljes összege.

SZERZŐI JOG

12.1 A Szabályzat és az Áruházban közzétett minden tartalom, beleértve a fényképeket és leírásokat is, a szerzői jogról és szomszédos jogokról szóló 1994. február 4-i törvény értelmében szerzői jogi védelem alatt áll, és jogi védelem alá esik.

12.2 Az Áruház Szabályzat és számlavezetési szerződés szerinti használata nem jelenti azt, hogy a Vásárló az Áruházhoz és annak elemeihez szellemi tulajdonjogot szerez.

12.3 Tilos különösen az Eladó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül az Áruház vagy annak bármely részének elektronikus vagy bármilyen más módon történő másolása, módosítása és továbbítása, az Áruház Szabályzattal, számlavezetési szerződéssel vagy általánosan alkalmazandó rendelkezésekkel nem összeegyeztethető módon történő használata; az Áruház számítógépének, szöveges és grafikai adatainak megsemmisítése, megrongálása, törlése vagy megváltoztatása vagy működésének más módon megzavarása; az Áruház tartalmának, különösen az adatbázisok letöltése, illetve azok másodlagos felhasználása részben vagy egészben, az Eladó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.

12.4 Ha a Vevőről kiderül, hogy megsértette ezeket a rendelkezéseket, az Eladó a Szabályzatban meghatározott egyéb jogoktól függetlenül jogosult 5000,00 PLN kötbért kiszabni a Vevőre e rendelkezések minden egyes azonosított megsértéséért. A fentiek nem zárják ki a kikötött kötbér összegét meghaladó kártérítési igényt.

ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

13.1 Az Áruházon keresztül kötött szerződések lengyel nyelven jönnek létre.

13.2 Az Áruház által értékesített minden Termékről ÁFA-s számla vagy egyéb, a vonatkozó adózási előírásoknak megfelelő elszámolási bizonylat kerül kiállításra. Az áfás számlát elektronikusan kézbesítjük a Megrendelő által megadott e-mail címre vagy hagyományos formában az áru kiszállításával együtt. A Szabályzat elfogadása a számlák elektronikus formában történő kiküldéséhez való hozzájárulást is jelenti.

13.3 A jelen Szabályzatra a lengyel törvények vonatkoznak, és azok értelmezése is azokkal összhangban történik.

13.4 A szabályzat változásai:

1 3.4.1 Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot fontos okok miatt módosítsa, azaz: jogszabályi rendelkezések változása; fizetési és kézbesítési módok változásai - amennyiben ezek a változások a jelen Szabályzatban foglaltak végrehajtását érintik.

13.4.2 A jelen Szabályzaton alapuló folyamatos szerződéskötés (pl. elektronikus szolgáltatás – számla nyújtása) esetén a módosult szabályzat az Ügyfelet kötelező érvényű, ha a Ptk. 384. és 384. §-a[1], azaz az Ügyfelet szabályszerűen értesítették a változásokról, és a közléstől számított 14 naptári napon belül nem mondta fel a szerződést. Abban az esetben, ha a Szabályzat változása új díjak bevezetését vagy a meglévő díjak emelését vonja maga után, a fogyasztó fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől.

13.4.3 A jelen Szabályzaton alapuló folyamatos szerződéstől eltérő jellegű szerződések (pl. Adásvételi szerződés) megkötése esetén a Szabályzat módosítása semmilyen módon nem sérti azon Ügyfelek jogait, akik a Szabályzat módosításának hatálybalépése előtt fogyasztók voltak, különösen a Szabályzat módosítása nem érinti a már leadott vagy leadott Megrendeléseket, illetve a megkötött adásvételi szerződéseket.

13.5 A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a lengyel jog általánosan alkalmazandó rendelkezései az irányadók, különösen: a Polgári Törvénykönyv; törvény az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásról, 2002. július 18. (Hivatalos Közlöny 2002. évi 144. sz., 1204. tétel, módosított); fogyasztó fogyasztóval kötött adásvételi szerződések esetében – a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény (Jegyeslap 2014. évi 827. módosítása) rendelkezései; és az általánosan alkalmazandó jog egyéb vonatkozó rendelkezései.

13.6 Jelen Szabályzat nem zárja ki az Eladóval szerződést kötő fogyasztó szokásos tartózkodási helye szerinti országban hatályos rendelkezéseket, amelyektől megállapodással nem lehet eltérni. Ebben az esetben az eladó garantálja a fogyasztónak azt a védelmet, amelyet a megállapodással el nem térhetõ rendelkezések alapján kapott.

pixel